کد خبر: ۴۹۵۶۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بوردو در لیگ یک فرانسه راضی است اما تأکید کرد تیمش باید در کارهای دفاعی بهتر عمل کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 بوردو را از پیش‌رو برداشتند و صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را استحکام بخشیدند، پس از این دیدار  گفت: من فکر می‌کنم کسب سه امتیاز این بازی و حفظ روند پیروزی مهم بود. ما در جدول رده‌بندی هم در وضعیت خوبی هستیم. به نظرم ما بر بازی تسلط داشتیم و کمی هم بدشانس بودیم. جای تأسف داشت که در 10 دقیقه پایانی بازی دو گل دریافت کردیم و از این بابت خوشحال نیستیم.

وی همچنین در تمجید از ستاره برزیلی‌اش که در این دیدار دو گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، اظهار داشت: نیمار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. روی هم  رفته به ثمر رساندن دو گل ارزشمند است. برای ما مهم است که نیروهای هجومی‌مان گلزنی کنند و نیمار و کیلیان امباپه این کار را در این بازی کردند.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد: ما دو اشتباه در مقطع پایانی بازی مرتکب شدیم و دو گل دریافت کردیم. گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم ترکیبی از اشتباه ما و تلاش حریف بود. ما باید در چنین صحنه‌هایی در کارهای دفاعی قدرتمندتر باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با 34 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه است و لانس 24 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌ کننده‌اش است.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها