کد خبر: ۴۹۵۸۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ آبان ۱۴۰۰
آنتونیو کونته به تازگی هدایت تاتنهام را بر عهده گرفته و در این تیم تغییراتی را ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، در روز‌های گذشته آنتونیو کونته سرمربی مشهور ایتالیایی دنیای فوتبال پس از وقفه‌ای چند ماهه به دنیای مربیگری بازگشت و جانشین نونو اسپریتو سرمربی پرتغالی تاتنهام شد و بار دیگر به میادین مربیگری بازگشت. بازگشتی که شاید برای این سرمربی تفاوت‌های زیادی داشته باشد چرا که تاتنهامی‌ها سال‌ها است که جامی را کسب نکرده اند و حالا کونته کار بسیار سختی را برای به اتمام رسیدن این رکورد منفی دارد. او می‌داند موفقیت در تاتنهام یعنی کسب جام با این باشگاه لندنی، اتفاقی که تاتنهام سال‌های زیادی است که آن را فراموش کرده است.

اما کارشناسان ۳ دلیل برای امیدوار بودن به تیم کونته پس از ۲ بازی ابتدایی او در تاتنهام عنوان کرده اند.

۱. استفاده از سیستم ۳.۴.۳ و یا بعضی اوقات ۳.۵.۲ در چلسی برای کونته روز‌های خوشی را به ارمغان آورد این سرمربی در ۲ مسابقه‌ای که هدایت تاتنهام را بر عهده داشته است توانسته با این سیستم در بخش دفاعی استحکام خوبی را به نمایش بگذارد. تاتنهام کونته در هفته یازدهم لیگ جزیره پس از ۸ مسابقه در این لیگ توانست با همین دفاع ۳ نفره کلین شیت کند و گلی را دریافت نکند.

۲. هری کین ستاره تاتنهامی‌ها در این فصل به دلیل حاشیه‌هایی که در اوایل فصل برای پیوستن او منچسترسیتی مطرح شده بود در شرایط خوبی بازی‌های لیگ جزیره را پیگیری نمی‌کرد و بر خلاف سال‌های گذشته عملکرد چندان خوبی را برای تاتنهام نداشت، اما ورود کونته و اعتماد این سرمربی به کین می‌تواند بار دیگر هری کین را به دوران اوج خود بازگرداند.

هری کین ستاره تیم فوتبال تاتنهام پس از ورود این سرمربی به لندن به خوبی از او یاد کرد و عنوان کرد که کونته می‌تواند تاتنهامی‌ها را برای کسب جام کمک کند صحبت‌هایی که نشان از رابطه خوب این ۲ با یکدیگر دارد.

۳. کونته ۲ مسابقه را در تاتنهام پشت سر گذشته است و ویتسه را در لیگ کنفرانس برده و مقابل اورتون در لیگ جزیره به تساوی رسیده است و شروعی بدون باخت را برای خود در این تیم بت کرده است. شروعی که می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته لندنی‌ها را باز گرداند و آن‌ها را در ادامه فصل کمک کند.

وقفه بین المللی به مربی ایتالیایی این فرصت را می‌دهد که با تیم خود کار کند، بازیکنان را بهتر بشناسد و سبک بازی و ذهنیت خودی را در تیم جا بیاندازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها