يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۹۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
۲۳ آبان و با حضور سردار سلیمانی برگزار می شود؛
ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ مقداد فرمانی مسئول جشنواره اشراف بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه برگزار و رده های برتر بسیج مورد تکریم و تقدیر قرار می گیرند.


وی با بیان این که از میان۷۰ هزار عنوان رده بسیج ۳۲۱ نفر مورد تکریم و تقدیر قرار می گیرند افزود: در این همایش از تمبر سرلشکر شهید سید محمد حجازی فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج رونمایی می شود.


فرمانی در ادامه به تشریح روند انتخاب برترین رده های بسیج اشاره کرد و گفت: عملکرد یک ساله رده های مختلف بسیج از بالاترین رده تا سطح پایگاه های بسیج محلات و مساجد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس شاخص ها و مولفه های که تعریف شده عملکرد رده ها در ماموریت های که به آن ها محول شد رصد می کنیم و پایان هر سال بعد از چهار دوره ارزیابی، برترین ها را در جشنواره های مانند جشنواره مالک اشتر بسیج مورد تقدیر قرار می دهیم.


وی ادامه داد: گروه های مختلف مانند پایگاه های بسیج، گروه های جهادی و پایگاه های استعداد یابی و پایگاه های رشد در دایره ارزیابی عملکرد اشراف بسیج قرار دارند که در حدود ۲۸ عنوان رده مختلف بسیج را مورد ارزیابی میدانی و تحقیق و در نهایت تقدیر قرار می دهیم.


فرمانی گفت: مبانی و محور های ارزیابی نیز متشکل می شود از عملکرد رده های مختلف بسیج در ماموریت های که بر عهده دارند، دیگری وضعیت و پیشرفت اهداف ابلاغی از سوی سازمان بسیج و همچنین فرماندهی و مدیریت رده ها در موضوعات طرح اعتلای بسیج و گزارش های که می دهند و درنهایت آمادگی همه جانبه رده های بسیج است که مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته و بر این اساس رده های موفق شناسایی و مورد تقدیر قرار می گیرند.


وی تصریح کرد: هدف ما از این کار ترویج الگوهای موفق است تا رده های مختلف بدانند ، رده های موفق در چه حوزه های کار کرده اند که توانسته اند عملکرد موفقی داشته باشند.

ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج/ رونمایی از تمبر شهید حجازی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها