أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نسبت به مدت مشابه سال‌های اخیر زنگ خطری برای این تیم محسوب می‌شود که نشانه‌های آن در دیدار‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم کاملا مشهود است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نسبت به مدت مشابه سال‌های اخیر زنگ خطری برای این تیم محسوب می‌شود که نشانه‌های آن در دیدار‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم کاملا مشهود است.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پنج قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر ایران تبدیل به پر افتخارترین تیم این مسابقات شده است. با این حال پرسپولیس که برای دفاع از قهرمانی‌های خود لیگ را آغاز کرده است عملکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشته است.
سرخپوشان پایتخت در دوران پنج ساله قهرمانی خود استحکام بالایی در خط دفاعی داشتند اما این تیم در چهار بازی ابتدایی فصل جاری گل خورد تا حامد لک (۳ بازی) و بوژیدار رادوشوویچ (یک بازی) نتوانند کلین شیت داشته باشند. اتفاقی که هرگز در سال‌های قهرمانی با برانکو ایوانکوویچ و فصل گذشته با یحیی گل محمدی رقم نخورده بود.
پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است تا با مجموع هفت امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.
این در حالی است که پرسپولیس در فصول منتهی به قهرمانی امتیازات بیشتری داشت و حداقل میانگین دو امتیاز در هر بازی را برای چهار دیدار ابتدایی خود داشته است.
پرسپولیس در فصل ۹۶-۹۵ و ۹۷-۹۶، مجموعا ۱۰ امتیاز از چهار بازی کسب کرد. سرخپوشان در فصل ۹۸-۹۷ که آخرین سال مربیگری برانکو ایوانکوویچ بود ۸ امتیاز و در فصل ۹۸-۹۹ با گابریل کالدرون ۹ امتیاز و در فصل گذشته هم با یحیی گل محمدی ۸ امتیاز در مدت مشابه کسب کرد.
البته سرخ‌ها در حالی با نگرانی برخی هواداران خود بابت از دست دادن قهرمانی در آغاز بازی‌های فصل جاری روبرو شده‌اند که این تیم در اولین فصل حضور برانکو ایوانکوویچ (۹۵-۹۴) تنها یک امتیاز در مدت مشابه با بازی‌های امسال کسب کرد اما در پایان فصل توانست با تعداد امتیاز برابر با استقلال خوزستان و تنها به دلیل تعداد گل زده کمتر نایب قهرمان شود.
باید دید شروع پر فراز و نشیب این تیم در لیگ برتر فصل جاری به مسیر قهرمانی منجر می‌شود یا یحیی گل محمدی را با دردسرهای بیشتری روبرو می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها