أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، هفته هجدهم لیگ برتر امارات شب گذشته با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال الوصل میزبان العین بود و در پایان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 65 و اولیویرا 67 برای الوصل گلزنی کردند و آسامو ژیان در دقایق 37 و 84 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های العین را به ثمر رساند. شاگردان مارادونا با این تساوی خانگی 25 امتیازی شدند و در رده ششم قرار گرفتند. العین نیز با 43 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار تیم فوتبال الشارجه میزبان الوحده بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. عامر عمر 77 و سعیدسالم 90 برای الوحده گلزنی کردند و مارسلینو در دقیقه 92 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. الشارجه با 10 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و الوحده نیز با 24 امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده است.

تیم فوتبال الامارات نیز میزبان عجمان بود که با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. پژمان نوری در تیم فوتبال الامارات بازی می‌کند. البته او قصد جدایی از این تیم را داشت، اما به علت مخالفت مسئولان باشگاه نتوانست این تیم را ترک کند. الامارات با 14 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها