أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۳۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۶ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: کشوری که در طول هشت ساله به بدترین شکل ممکن اداره و مشکلات کشور به مذاکرات و برجام گره‌زده شد، در طول شش ماه یا یک سال به‌راحتی به مسیر رشد و پیشرفت بازنمی‌گردد، بلکه نیازمند زمان برای سروسامان دادن به این چالش‌ها و مشکلات است.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم، گفت: حضور مستمر در استان‌ها و ارتباط فراگیر و منحصربه‌فرد رئیس جمهور با مردم، پرکار بودن رئیس جمهورحتی در روزهای تعطیل، مقابله با استکبار به صورت عزتمندانه و عاقلانه و حکیمانه، تلاش مثبت دولت برای بازگرداندن پول‌های بلوک شده ایران در کشورهای خارجی و جوانگرایی از جمله ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم تاکنون بوده است.

مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه دولت در طول این ۱۰۰ روز فعالیت‌هایی را داشته که دولت‌های قبل در طول هشت سال نداشته‌اند، افزود: عده‌ای تصور دارند که دولت سیزدهم می‌بایست در مدت کوتاه تمام مشکلات کشور را رفع کند و به‌گونه‌ای باشد که هیچ مسئله و چالشی نباشد، درصورتی‌که باید گفت نمی‌توان از این دولت انتظار داشت که در مدت کوتاه و حتی یک‌ساله هم این مشکلات را سروسامان داد.

وی اضافه کرد: کشوری که در طول هشت ساله به بدترین شکل ممکن اداره و مشکلات کشور به مذاکرات و برجام گره‌زده شد، در طول شش ماه یا یک سال به‌راحتی به مسیر رشد و پیشرفت بازنمی‌گردد، بلکه نیازمند زمان برای سروسامان دادن به این چالش‌ها و مشکلات است.

شمس با تاکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در اطلاع رسانی اقدامات مثبت دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت انقلابی کنونی است و به همین دلیل کوچکترین نقطه ضعفی را به بزرگترین چالش در جمهوری اسلامی تبدیل می‌کند تا دیدگاه مردم نسبت به دولت تغییر کند و آنگاه از نقشه‌های شوم خود برای برهم زدن آرامش کشور استفاده لازم را ببرد که در این راستا رسانه‌ها و مردم باید هوشیار باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد در پایان با بیان اینکه شعارهای انقلاب اسلامی در این دولت زنده و احیا شد، اذعان داشت: تلاش رئیس‌جمهور و وزرا برای حل مشکلات کشور به عینه قابل مشاهده است و تفاوت دارد با مسئولی که اصلاً برای رفع مشکلات هیچ‌گونه تلاشی نمی‌کند و همین مسئله مردم را نسبت به آینده کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها