کد خبر: ۴۹۶۴۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
انتقاد از مردمی بودن دولت و پرهیز از یکجا نشینی!
هفته نامه تجارت فردا در جدیدترین شماره خود با انتشار تصویری از رئیس دولت سیزدهم در کنار رئیس دولت بهار از شباهت عملکرد دولت رئیسی در اداره کشور با دوره احمدی نژاد خبر داده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598: هفته نامه تجارت فردا در جدیدترین شماره خود با انتشار متنی غرض ورزانه و تصویری عجیب از رئیس دولت سیزدهم در کنار رئیس دولت بهار از شباهت عملکرد دولت رئیسی در اداره کشور با دوره احمدی نژاد خبر داده است.

این نشریه در شماره جدید خود نوشت: ‏شواهدی وجود دارد که دولت سیزدهم را ادامه دهنده راه دولت‌های نهم و دهم بدانیم. بی‌اعتنایی به دانش اقتصاد، از کارانداختن سازوکار سیاستگذاری، تبلیغات زیاد و ظاهرگرایی، سفرهای استانی، برگزاری جلسه تنظیم بازار در میدان میوه‌ و تره‌بار و...بخشی از شباهت‌های دولت ‎رئیسی بادولت ‎احمدی‌نژاد است.

عصبانیت زودهنگام حامیان روحانی از رئیسی!/ دولت چرا سفر استانی می‌رود و جلسات تنظیم بازار برگزار می‌کند؟

گفتنی است هفته نامه تجارت فردا هفته‌نامه‌ای اقتصادی چاپ تهران است که بر اقتصاد سیاسی و تحلیل اقتصاد ایران تمرکز دارد؛ در شورای سیاست گذاری این هفته نامه، اسامی افرادی همچون عباس آخوندی و مسعود نیلی به چشم می خورد. افرادی که مسببین اوضاع فعلی کشور می باشند و وضعیت مسکن و گرانی و تورم بی سابقه نتیجه هشت سال سیاست گذاری غلط آنان در رده های بالای دولت بوده است که اکنون زمان آن رسیده که پاسخگوی عملکرد خود در دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید باشند نه مقایسه این دولت و آن دولت!

در خصوص آخوندی چندی پیش حجت الاسلام پژمانفر در مصاحبه ای گفته بود: آقای آخوندی در حوزه مسکن هیچ اقدامی انجام نداد و به این کار افتخار می‌کرد. برخی مجوزها از سوی ایشان صادر شده که تخلف بوده است، اعضای خانواده ایشان از رانت آقای آخوندی برای دستیابی به برخی منافع سوءاستفاده کرده‌اند. علاوه بر این در وزارتخانه راه و شهرسازی از سوی ایشان اقداماتی صورت گرفته که موجب ضرر و زیان بیت‌المال شده است...

چرا آخوندی مسکن مهر را «مزخرف» خواند ؟

و یا در رزومه آقای نیلی میبینیم: او ۳ سال در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی معاون سازمان برنامه و بودجهٔ بود. پس از آن در تهیه و تدوین اولین و سومین برنامهٔ ۵ سالهٔ توسعهٔ کشور ایفای نقش کرد.

او مدتی نیز از اعضای شورای اقتصاد بود. در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی مجدد به عنوان معاون سازمان برنامه و بودجه و سرپرست کمیتهٔ خصوصی‌سازی برگزیده شد. او از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۰ رئیس دپارتمان اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و در دو مقطع زمانی از بهمن ۱۳۸۶ تا بهمن ۱۳۹۰ و همچنین از شهریور ۱۳۹۸ تا مهر ۱۴۰۰ نیز رئیس این دانشکده بوده است.[۱] او هم اکنون عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد و زمینه‌های علمی مورد علاقه وی، تئوری اقتصاد کلان، اقتصاد کلان بین‌الملل، اقتصاد سیاسی و اقتصاد ایران است.

روحانی با استعفای مسعود نیلی موافقت کرد- اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim

از مهم‌ترین فعالیت‌های او می‌توان به تدوین سند استراتژی توسعه صنعتی کشور در زمان وزارت اسحاق جهانگیری در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی در سال ۱۳۸۲ نام برد. او از سال ۱۳۹۲ رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها