يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۴۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه گفت: در حال حاضر تخم‌مرغ به قیمت مصوب به بازار عرضه می‌شود و ۱۰ هزار تن واردات تخم‌مرغ از ترکیه انجام‌شده که ۴۰ هزار تن به کشور رسیده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، محمدرضا صدیق‌پور در خصوص وضعیت عرضه تخم‌مرغ به بازار و واردات تخم‌مرغ از ترکیه، گفت: در حال حاضر تخم‌مرغ به قیمت مصوب به بازار عرضه می‌شود همچنین میادین هر مقدار تخم‌مرغ نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی افزود: ۱۰ هزار تن واردات تخم‌مرغ از ترکیه انجام‌شده که ۴۰ هزار تن به کشور رسیده و به بازار نیز عرضه‌شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه اظهار کرد: مردم از تخم‌مرغ وارداتی ترکیه زیاد استقبال نمی‌کنند، زیرا این تخم‌مرغ بعد از یک ماه طی کردن مراحل ترخیص به بازار تزریق‌شده است درحالی‌که تخم‌مرغ ایرانی، تازه از درب مرغداری خارج و به بازار عرضه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها