يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۴۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با تأکید بر اینکه ایران حق قطعی برای تعیین مواضعش دارد، گفت جمهوری اسلامی به دنبال یک راه‌حل جامع است نه موقت.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» پایتخت اتریش در واکنش به اظهارات اخیر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران درباره توافق موقت تصریح کرد که حق قطعی ایران است که مواضع خود را تعیین کند. ایران انتظار دارد بدون هرگونه تعویقی، یک راه‌حل جامع حاصل شود.

امیرعبداللهیان روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری مشترک با «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه در خصوص پیشنهادات طرف مقابل برای یک توافق موقت تصریح کرد: «ما توافق موقت را توافقی خوب برای کشورمان نمی‌دانیم. توافق باید جامع باشد و توافقی باید باشد که جمهوری اسلامی ایران و مردم به صورت ملموس از مزایای اقتصادی برجام و رفع تحریم‌ها استفاده کنند. با همین رویکرد تیم ما در روزهای آینده به وین برمی‌گردد، بخش عمده تیم ما هم در حال حاضر در وین حضور دارد و مباحث کارشناسی خودشان را ادامه می‌دهند».

اولیانوف در واکنش به این اظهارات رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفت: «قطعاً، هیچ منافاتی بین توافقات موقت و جامع وجود ندارد اما این حق مسلم و قطعی ایران است که موضع خود را تعیین کند. احتمالاً این نشان می‌دهد که تهران انتظار دارد که بدون وقفه یک راه‌حل جامع پیدا شود».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها