أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۳ آذر ۱۴۰۰

پایگاه 598: در این نوشتار مقایسه ای اجمالی بین شش عضو گروه برجام طرف مذاکره دولت حسن روحانی و فرجام شش فرمانده شهید تخریب طرف لشکر 27 محمد رسوالله (ص)تبیین شده است.

  • پنج بعلاوه یک برجام روحانی

گروه پنج به علاوه یک شامل از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، بریتانیا و فرانسه) بعلاوه کشور آلمان تشکیل شده‌است. [1]

که منجر به امضای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک[2] ) گردید در حالیکه هیچگاه اقدامات مشترک نبوده و صرفا بصورت یکسویه و به ضرر ایران تمام شد . 

از پنج بعلاوه یک برجام روحانی تا پنج بعلاوه یکفرجام آسمانی

از امریکای ام الفساد جهان و شیطان بزرگ ؛ انگلیس روباه مکار همه فتنه ها علیه ایران و فرانسه ارسال کننده تجهیزات نظامی به صدام و المان ارسال کننده تجهیزاتشیمیایی به صدام تا دوکشور بلوک شرق ، که در مذاکرات سازش کارانه وذلت بار تیم مذاکره کننده دولت حسن روحانی با مسولیت فرد غربزده جواد ظریف که منجر به برجام پرخسارت گردید . که علاوه بر تخریب تاسیسات هسته ای صلح آمیز سبب جری تر شدن غربیها و افزایش تحریمها و ... شده ومورد نفرین همگان قراردارند .و اینک جنازه متعفن برجام روی دستان مردان دولت انقلابی سیزدهم مانده ، تا همانند مشکلات اقتصادی و آوار برجا مانده از دولت لیبرال دلبسته و وامانده تدبیر وامید ، را جمع و جورکنند و دشمنان بشریت و انقلاب را درپیچ تاریخی مایوس سازند  .

  • پنج بعلاوه یکفرجام آسمانی

پنج بعلاوه یک فرجام آسمانی شامل پنج شهید شاخص گردان تخریب بعلاوه فرمانده شهید گردان تخریب لشکر 27 محمد رسول الله (ص) می باشد . که نماد سنگ مزار آنان در حسینیه تخریب لشکر در غرب پادگان دوکوهه اندیمشک نصب العین رزمندگان جامانده دوران دفاع مقدس می باشد .

از پنج بعلاوه یک برجام روحانی تا پنج بعلاوه یکفرجام آسمانی

شهید حاج عباس حافظی ، شهید سید حسن موسوی پناه ؛ شهید علیرضا سلطان محمدی ؛ شهید ابوالقاسم کندی ، شهید سید جعفر خاتمی ؛فرماندهان گروهانهای تخریب لشکر 27 بعلاوه شهید حاج محسن دین شعاری فرمانده شهید گردان تخریب لشکر 27 محمد رسول الله (ص) می باشند . اینان گشاینده معبر های مین دشمن در مقابل رزمندگان اسلام و پیش قراولان فتح الفتوح جبهه های نبرد دفاع مقدس بودند و عاقبت نیز خون خویش را فدای انقلاب اسلامی نموده و جاودانه شده و مورد تکریم همگان قراردارند .

  • سخن پایانی

از آن پنج بعلاوه یکخسارت بار روحانی تا این پنج بعلاوه یکافتخارایرانی ، فاصله از زمین تا آسمان و از فرش تا عرش ، از مستحق نفرین بودن تا مستجاب الدعوه بودن می باشد .انان مسدودکننده صنعت هسته ای و اقتصادی کشور بوده و اینان گشاینده معبر میدان مین رزمندگان بودند . از پنج بعلاوه یک تحقیر تا پنج بعلاوه یک تشجیع درس عبرتی است برای اولوالالباب . و قطعا در دور جدید مذاکرات هسته ای در دولت ایت الله رییسی با تاسی از مقاومت رزمندگان ، آن رویکرد ذلت به رویکرد عزت مبدل گردیده و ریل دیپلماسی کشور از موضع التماس به موضع اقتدار مبدل شده و منافع ملی ایران ترمیم خواهد شد و شکست جریان تحریم و تحریف و پیروزی جریان مقاومت و مهدویت نزدیک است .

 

[1]https://fa.wikipedia.org/wiki

[2] Joint Comprehensive Plan of Action

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها