أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۷۹۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۶ آذر ۱۴۰۰
رییس جمهور با بیان این که یزد استانی پر از ظرفیت‌های بکر است و علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پر کار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد، گفت: مطالبات این استان از سوی دولت پیگیری و برای رفع مشکلات و تامین نیازهای شهروندان تصمیم‌سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: رییس جمهور با بیان این که یزد استانی پر از ظرفیت‌های بکر است و علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پر کار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد، گفت: مطالبات این استان از سوی دولت پیگیری و برای رفع مشکلات و تامین نیازهای شهروندان تصمیم‌سازی می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دوازدهمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد افزود: سخت کوشی و قناعت پیشگی جزو ویژگی های ممتاز مردم استان یزد است و به درستی این استان به صفت دارالعباده نامیده شده است .

وی با گرامیداشت یاد شهدای استان و آروزی صبر برای خانواده جانبازان و همچنین گرامیداشت یاد شهید محراب آیت الله صدوقی ادامه داد: یزد ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و کارهای خوبی نیز در این زمینه در استان انجام شده و در حال انجام است .

آیت الله رییسی گفت: باید کمک کنیم تا وضعیت این استان به نقطه مطلوب رسد که به همین منظور در نشست با مدیران و اقشار مختلف استان، کمبودها را بررسی و از پیشنهادات استفاده می کنیم و راهکارهایی را برای رفع مشکلات در قالب این سفر اتخاذ می کنیم و برخی از مشکلات که نیازمند تصمیم سازی ملی است، در تهران مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی اظهار داشــت: جا داشت در این سفر در خدمت همه مردم استان باشیم ولی به دلیل کرونا امکان آن وجود ندارد که از مردم استان یزد به خاطر اینکه نمی توانم در اجتماعات مردم شرکت کنم، عذرخواه هستم.

رییس جمهور همچنین برای سلامتی امام جمعه یزد نیز آرزوی صحت و سلامتی کرد . آیت الله محمدرضا ناصری که موفق به حضور در مراسم استقبال از رییس جمهور نشد به علت ابتلا به کرونا در بستر بیماری است.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تایید بیماری آیت الله ناصری اعلام کرد: وضعیت عمومی ایشان مساعد و در بیمارستان بستری هستند.

رییس جمهوری در دوازدهمین سفر استانی خود صبح جمعه وارد استان یزد یزد شد، دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری و نشست خبری و همچنین چند بازدید سرزده از برنامه های آیت الله رییسی در این سفر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها