يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۲۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۱ دی ۱۴۰۰
لواندوفسکی در خصوص توپ طلا، لیونل مسی و اظهارات فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، توپ طلای امسال را لیونل مسی به دلیل درخشش با پیراهن تیم ملی آرژانتین بدست آورد و توانست با پیشی از لواندوفسکی به این جایزه برسد.

البته عدم برنده شدن ستاره لهستانی موجی از اعتراضات را به همراه داشت و بسیاری معتقد بودند به دلیل لغو مراسم توپ طلای ۲۰۲۰ ، این توپ طلا باید به لواندوفسکی می‌رسید و در اینجا حق این بازیکن خورده شد.

مسی نیز پس از گرفتن توپ طلا در این خصوص صحبت کرد و گفت: در سال ۲۰۲۰ همه ما متفق‌القول بودیم که تو بهترین بازیکن فوتبال بودی. به نظرم فرانس فوتبال باید برای تو یک توپ طلا کنار بگذارد و توپ طلای تو را بدهد.

لواندوفسکی در گفت و گو با بیلد آلمان در این خصوص صحبت کرد و گفت: صحبت‌های مسی در خصوص توپ طلا واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. آنها کلمات تو خالی و بی احساس نبودند. این لحظه بسیار زیبایی در دوران فوتبالی‌ام بود.

لواندوفسکی گفت: چند کلمه با مسی صحبت کردم زیرا زبان اسپانیایی‌ام آنقدر خوب نیست. با امباپه انگلیسی صحبت کردم و او برای مسی ترجمه کرد. شب خیلی خوب بود.

ستاره بایرن مونیخ گفت: اینکه در آینده توپ طلا را ببرم به جزئیات کوچکی مربوط می‌شود. همه چیز در آنجاست و من فقط می‌توانم ضمانت دهم که در ادامه نیز نمایش‌های خیلی خوبی از خودم به جا گذارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها