يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۲ دی ۱۴۰۰
رجبی مشهدی:
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: شبکه سراسری برق در وضعیت پایداری قرار دارد و هیچ مشکلی در تامین برق مشترکان در حال حاضر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور درباره قطعی‌های مکرر برق در استان تهران، گفت: شبکه سراسری برق پایدار است و در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین برق مشترکان وجود ندارد. وضعیت مخازن سوخت مایع نیروگاه‌ها نیز نسبت به سال گذشته، در وضعیت مطلوب تری به سر می برد.

او ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی که اعلام کرده از سه شنبه کاهش دما خواهیم داشت، احتمال دارد مصرف گاز افزایش پیدا کند و محدودیت‌های بیشتری به نیروگاه‌ها اعمال شود.

رجبی مشهدی بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند، به طور مثال با کاهش هر یک درجه از سیستم‌های گرمایشی، حدود ۳ درصد مصرف گاز کاهش پیدا می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها