يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۵۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۶ دی ۱۴۰۰
رئیس‌جمهور ونزوئلا:
رئیس جمهور ونزوئلا در گفت و گویی اعلام کرد به زودی به دعوت همتای ایرانی اش به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز یکشنبه در گفت و گویی با بخش اسپانیایی شبکه المیادین گفت: به زودی به دعوت رئیس جمهور رئیسی به تهران سفر می کنم تا شخصا دیدار کنیم، گفت و گوهایی داشته باشیم و توافق هایی جدید امضا کنیم و روند همکاریمان را سرعت ببخشیم.

مادورو گفت او دو مکالمه تلفنی با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران داشته است و موافقت کرده اند روی برنامه ها و طرح های جدیدی کار کنند اما جزئیاتی در این باره ارائه نکرد.

او همچین به تاریخ دقیق سفرش به تهران اشاره نکرد.
رئیس جمهور ونزوئلا، کشور خود و ایران را «مبارز» تلقی کرد.
ونزوئلا که یکی از کشورهای تحت تحریم آمریکا است، از سال گذشته روابطش با ایران را تقویت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها