يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۶۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۸ دی ۱۴۰۰
سیب حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر و اسیدهای طبیعی است که می‌تواند باعث بهبود هضم غذا و عملکرد روده‌ها شود. اما مصرف آن در هنگام عصر می‌تواند باعث بالا رفتن سطح اسیدی معده شود که خوشایند نیست.

به گزارش پایگاه 598، سیب حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر و اسیدهای طبیعی است که می‌تواند باعث بهبود هضم غذا و عملکرد روده‌ها شود.

مصرف این میوه در طول شب، به ایجاد نفخ در سیستم گوارش منتهی خواهد شد که دلیل آن کندبودن فرآیند هضم در طول شب است و این که هضم شدن غذاها به مدت زمان بیشتری نسبت به روز نیاز دارد.

بهترین زمان برای مصرف سیب، صبحگاه است زیرا در این صورت باعث به ایجاد جریانات روده‌ای و تحریک عملکرد طبیعی آن‌ها پس از یک خواب طولانی می شوید. خوردن سیب در هنگام صبح، به ویژه  زمانی که شب قبل دیر غذا خورده اید یا غذاهای ناسالم زیادی مصرف کرده اید بسیار توصیه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها