يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۱ دی ۱۴۰۰
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به روند خوب استقلال در هفته های اخیر و تکیه زدن بر صدر جدول گفت: با وجود عملکرد قابل قبولی که تیم مجیدی داشته اما همچنان این تیم در گل زدن ضعف دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، عبدالعلی چنگیز در گفتگویی در خصوص برد یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: یک بازی پربرخورد و فیزیکی را شاهد بودیم. هر دو تیم بیشتر در میانه میدان به جنگیدن مشغول بودند و نمی‌خواستند میانه زمین را از دست بدهند.

وی ادامه داد: هم فرهاد مجیدی و هم نکونام به این دلیل در بازی حضور داشتند که سه امتیاز را از آنِ خود کنند، این یک بازی بسیار سخت برای آنها بود؛ دو بازیکنی که در استقلال بازی کرده بودند و حالا به عنوان سرمربی رودرروی یکدیگر قرار گرفته و نمی‌خواستند هیچ‌کدام شکست را پذیرا شوند.

چنگیز در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها به یک هماهنگی خوب دست پیدا کردند البته هنوز نقاط ضعفی وجود دارد ولی به طور حتم می‌توان آن را به سرعت برطرف کرد. دروازه‌بان و مدافعان استقلال این روزها بیشترین زحمت را می‌کشند. باز نشدن دروازه استقلال پس از گذشت ۱۱ هفته نشان می‌دهد که مدافعان و گلر استقلال عملکرد خوبی داشته‌اند. در خط هافبک هم مهدی‌پور این روزها حرف اول را می‌زند. او با سوپر گلی که وارد دروازه فولاد کرد، باعث شد استقلال به سه امتیاز مهم دست پیدا کرده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد فورواردهای آبی‌پوشان گفت: متأسفانه یکی از نقاط ضعف استقلال، گل نزدن مهاجمان این تیم است که هنوز نتوانستند به شرایط آرمانی دست پیدا کنند. فکر می‌کنم نیاز است مجیدی هم از لحاظ روحی و روانی و هم تمرینی با آنها کار کند تا مهاجمان هم پایشان بیشتر از گذشته به گلزنی باز شود.

چنگیز افزود: پیروزی‌های استقلال باعث غرور همه طرفداران این تیم شده است. آبی‌ها روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند اما نباید بازیکنان دچار غرور شوند و فکر کنند با هر تیمی که بازی دارند، می‌توانند به راحتی آنها را شکست دهند. هر بازی برای خودش حکم یک فینال را دارد. بازیکنان باید تمرکزشان فقط بر روی بازی‌ها باشد.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه آبی‌پوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم روند خوبی را پشت سر می‌گذاشت اما یکی دو هفته است که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. به طور حتم رسول خطیبی و بازیکنانش برنامه ویژه‌ای برای استقلال دارند تا بتوانند در اراک این تیم را شکست داده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند. استقلال هم می‌داند که برد برابر آلومینیوم به صدرنشینی آنها تداوم خواهد بخشید و باید بازی خوبی را برابر آلومینیوم انجام داده تا یک برد دیگر را هم به دست بیاورند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص برخورد نامناسبی که با حسن روشن یکی از بزرگان فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی شده بود، گفت: افرادی مانند روشن مفاخر فوتبال ایران هستند و سال‌ها برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیدند اما اینکه برخورد نامناسبی با آنها می‌شود، دردآور است. در چنین شرایطی اگر درب ورزشگاه به روی علاقه‌مندان باز شود، پیشکسوتان رغبتی برای آمدن به ورزشگاه نخواهند داشت زیرا همیشه می‌ترسند با آنها چنین رفتاری شود بنابراین جا دارد که مسئولان ورزشگاه احترام بیشتری به بزرگان فوتبال ایران گذاشته و حرمتشان را حفظ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها