يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۴ دی ۱۴۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: این‌که علی‌رغم گذشت چند سال با وجود گرانی مواد اولیه، برخی کارآفرینان به مشاغل کم سرمایه‌بر توجه دارند جای تحسین است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598 به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی افزود: امروز در بازدید از نمایشگاه "فرصت‌های شغلیِ مهارت محورِ کم سرمایه‌بر" صاحبان عمده مشاغل حاضر، معتقد بودند برای شروع به سرمایه‌ای از یک تا ۱۰میلیون تومان نیاز است. این‌که علی‌رغم گذشت ‎چندسال و با وجود ‎گرانی مواد اولیه، برخی کارآفرینان به مشاغل کم سرمایه‌بر توجه دارند جای تحسین است.

 

تقدیر عبدالملکی از توجه کارآفرینان به مشاغل کم‌سرمایه‌بر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها