يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۰۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۵ دی ۱۴۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن از دوشنبه آینده ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به ثبت‌نام 2 میلیون و 456 هزار خانوار در نهضت ملی مسکن،‌ اظهار کرد: تمامی این متقاضیان به‌جز حدود 100 هزار نفر پالایش شده‌اند.

وی با بیان این‌که فهرست متقاضیان پالایش‌شده به کارتابل استان‌ها و سازمان‌های مربوط ارسال شده است،‌ افزود: پس از این مرحله،‌کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت 5 سال بررسی می‌شود.

وی همچنین با اعلام "امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن است"،‌ تصریح کرد: 15 دی‌ماه آخرین مهلت برای دوره ثبت‌نامی است که از 28 مهرماه امسال آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر این اساس در دوره جدید ثبت‌نام، آقایان مجرد بالای 23 سال می‌توانند از دوشنبه هفته آینده 20 دی‌ماه اقدام به ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن (ثمن) کنند.

محمودزاده با اشاره به این‌ شرط تحویل واحدها به آقایان مجرد که تأهل آنها خواهد بود، تأکید کرد: در صورتی که متقاضیان در موعد تحویل متأهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته‌شده برای آنها حذف و واحد مسکونی به‌قیمت روز تحویل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها