کد خبر: ۴۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱


فارس؛ اين در حالي است كه نخستين سري سكه‌هاي پيش‌فروشي بانك مركزي نيز وارد بازار خواهد شد و اما اين بار ورق به زيان پيش‌خريداران سكه برگشته و با توجه به افت شديد قيمت سكه، احتمالا بسياري از كساني كه از فردا سكه‌هاي خود را دريافت مي‌كنند، اين سكه‌ها را در بازار عرضه نخواهند كرد.

بانك مركزي اعلام كرد: از روز سه‌شنبه 29 فروردين، سكه‌هاي پيش‌فروش‌شده به متقاضيان تحويل خواهد شد.شعب منتخب بانك ملي ايران از فردا نسبت به تحويل سكه‌هاي پيش‌فروش شده اقدام خواهند كرد و هموطنان مي‌توانند براي آگاهي از شعب منتخب، به پايگاه اطلاع‌رساني بانك ملي ايران مراجعه كنند.

اين گزارش مي‌افزايد: بانك مركزي در موعد مقرر نسبت به ايفاي تعهدات خود اقدام خواهد كرد، هيچ مشكلي در زمينه تامين سكه‌هاي ثبت‌نام شده وجود ندارد و اين بانك در زمان پيش‌بيني شده، سكه‌هاي متقاضيان را تحويل خواهد داد.

براساس اين اطلاعيه، چنانچه هموطنان در زمينه نگهداري سكه‌ها يا كاهش قيمت آنها در آينده دغدغه‌خاطر داشته باشند‌،‌ مي‌توانند نسبت به فروش سكه‌ها به بانك ملي يا اخذ اوراق بهادار اقدام كنند كه روش‌هاي اجرايي آن متعاقبا طي اطلاعيه‌اي به استحضار هموطنان خواهد رسيد. اما اين موضوع كاملا اختياري است.

هنگام تحويل سكه‌ها، به هر قطعه پنج درصد ماليات بر ارزش افزوده تعلق خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها