أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۰۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۵ دی ۱۴۰۰
ضدیت شبکه اینستاگرام با انقلاب اسلامی ایران به تصویر حاج قاسم سلیمانی محدود نمانده و این شبکه اجتماعی آمریکایی، به محتواها و هشتگ‌های دیگری که احساس می‌شود به دین مبین اسلام و یا انقلاب اسلامی ایران مرتبط است نیز حساس است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم، اینستاگرام در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از 13 میلیون پست مربوط به این شهید را حذف و حساب بسیاری از کاربران منتشر کننده این گونه محتواها را مسدود کرد.

ضدیت شبکه اینستاگرام با انقلاب اسلامی اما به تصویر حاج قاسم سلیمانی محدود نمانده است و این شبکه اجتماعی آمریکایی، به محتواها و هشتگ‌های دیگری که احساس می‌شود به دین مبین اسلام و یا انقلاب اسلامی ایران مرتبط است نیز حساس است.

این عناد تا جایی پیش رفت که اینستاگرام در روزهای گذشته حتی هشتگ «فاطمیه» را نیز در فهرست سیاه خود قرار داده بود و پس از اعتراضات کاربران مجددا این هشتگ را در دسترس عموم قرار داد.

اینستاگرام همچنین هشتگ «قم» را هم فیلتر کرده است و این اولین بار است که اینستاگرام، نام یک شهر را از فهرست هشتگ‌های خود حذف می‌کند. بر اساس آمارهای اینستاگرام تا به حال 513 هزار پست با هشتگ قم منتشر شده که بیشتر این پست‌ها، در رده محتواهای تبلیغاتی قرار داشتند.

اینفوگرافیک زیر، نمونه از هشتگ‌هایی است که اپلیکیشن اینستاگرام در راستای ضدیت با انقلاب اسلامی و محدود کردن «آزادی بیان» از در دسترس خارج کرده است.

اینفوگرافیک / این هشتگ پنهان شده است!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها