کد خبر: ۴۹۹۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۹ دی ۱۴۰۰
سرمربی جوان تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان توانست در جمع برترین مربیان فوتسال زنان جهان جای گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه" در ادامه اعلام ترین‌های فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت، 10 کاندیدای برترین سرمربی فوتسال زنان جهان در سال 2021 معرفی شدند که در این بین نام یک مربی ایرانی به چشم می‌آمد؛ نرگس علوانی. سرمربی جوان پالایش نفت آبادان که تیمش در فصل گذشته قهرمان لیگ شد و امسال هم بدون شکست توانسته یکی از مدعیان قهرمانی باشد و امیدوار به تکرار افتخار فصل گذشته است.

 

علوانی که جزو سرمربیان جوان فوتسال ایران به شمار می‌رود، برای کسب عنوان برترین سرمربی فوتسال زنان جهان در سال 2021 باید با چِرکاسف، دی‌سوزا، مندزس اسکوئردا، گونزالو سانتانگلو، خولیو دلگادو، بیکا کوئلهو، نری، پدرو هنریکه و سوخوملینف که همگی جزو چهره‌های برجسته سال گذشته میلادی بودند رقابت کند.

 

پیشتر گلاره ناظمی در بخش برترین داوران جهان، تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان در جمع برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان و فرزانه توسلی در بین بهترین دروازه‌بانان فوتسال زنان جهان در سال 2021 کاندیدا شده بودند.

با اسنپ، از رانندگی تو مسیر همیشگیت پول دربیار!

با اسنپ، از رانندگی تو مسیر همیشگیت پول دربیار!

 

هنوز فهرست برترین فوتسالیست‌های زن جهان در سال 2021 معرفی نشده و به احتمال فراوان یک چهره ایرانی در این فهرست نیز حضور خواهد داشت.

 

  •  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها