يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۰ دی ۱۴۰۰
دو بازیکن استقلال احتمالا با نیمکت‌نشینی تاوان رفتارهای ابتدای فصل خود را پس می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه خبرورزشی، استقلال با پیروزی برابر مس رفسنجان به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی ادامه داد و حتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت. طبیعتا وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، خیلی از علامت سؤال‌ها در آن پررنگ نمی‌شود. بنابراین چندان عجیب نیست که امروز به‌ندرت در مورد نیمکت‌نشینی‌های ارسلان مطهری سؤال می‌شود.

ارسلان در این فصل خیلی از مسابقات را از روی نیمکت تماشا کرده و خیلی کم فرصت حضور در میدان به او رسیده است. البته مطهری در همین شرایط هم دو بار برای تیمش گل زده، اما بعضا نفراتی مثل آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، کوین یامگا و حتی عقب‌تر سبحان خاقانی به او ترجیح داده شده‌اند. مطهری در بازی با مس رفسنجان هم به زمین نرفت و حتی هیچ‌یک از ۵ تعویضی تیمش لقب نگرفت.

اینکه چرا چنین شرایطی برای مطهری به‌وجود آمده جای بحث دارد، اما برخی بر این باورند که او دارد تاوان رفتارهای ابتدای فصلش را می‌دهد؛ زمانی که استقلال را تهدید به جدایی و قطع همکاری کرد. این وضعیت به نوعی در مورد رشید مظاهری هم وجود داشته و او نیز بعد از فسخ قرارداد دوباره به تیم برگشت. حالا برخی این فرضیه را مطرح می‌کنند که مجیدی در حال تسویه‌حساب با این بازیکنان است. باز به مطهری اجازه حضور روی نیمکت داده می‌شود، رشید که از همین امتیاز هم محروم است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها