يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۲ دی ۱۴۰۰
ستاره آلمانی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو در خصوص بازی مقابل بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امشب در چارچوب نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت.

تونی کروس در خصوص بازی مقابل بارسلونا گفت: ما می‌خواهیم قهرمان این رقابت شویم و آمده ایم اینجا که ببریم. من نمی‌دانم که این فصل بهترین نمایشم را عملی کردم یا نه ولی خوشحالم که سالیان سال در جمع بهترین‌ها بودم.

وی ادامه داد: در این فصل کمی بدشانس بودم و در ابتدای فصل مصدوم شدم. هیچ وقت چنین مشکلی برایم در فوتبال به وجود نیامده بود. من همیشه دوست دارم در کل فصل آماده باشم و به همین خاطر تلاش کردم تا زودتر ریکاوری کنم و به فوتبال بازگردم. قدرتمندتر بازگشتم و الان بسیار از فوتبال لذت می‌برم.

کروس اظهار داشت: من بازی‌های بارسلونا در این فصل را ندیده‌ام چون کارهای بهتری دارم که انجام بدهم. ما شاید در لالیگا کمی از بارسلونا بهتر باشیم ولی این ال کلاسیکو است و هیچ تیمی بهتر از دیگری نیست. من 8 سال در این باشگاه بازی کردم و بازی‌ها همیشه متفاوت بودند. ما برای برد به اینجا آمدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها