يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۵۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۲ دی ۱۴۰۰
رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد.

سردار سیدکمال هادیانفر درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی درباره این شرایط افزود: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد. یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد و ... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

هادیانفر اظهار کرد: این افراد به سه طریق می‌توانند نسبت به حذف این جرائم اقدام کنند. اول مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، دوم مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و سوم مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور.

وی اضافه کرد: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف این جرائم اقدام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها