أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۵۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۳ دی ۱۴۰۰
به دنبال حادثه تیراندازی؛
ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که ۲ افسر این رژیم در جریان حادثه تیراندازی در کرانه باختری به هلاکت رسیده اند.

۲ نظامی اسرائیل در کرانه باختری به هلاکت رسیدندبه گزارش پایگاه 598، به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که ۲ افسر این رژیم در جریان حادثه تیراندازی در کرانه باختری به هلاکت رسیده اند. ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص این حادثه اعلام کرد: یک نظامی اسرائیلی به روی دو افسر آتش گشود و آنها را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در بیان جزئیات حادثه مذکور نیز مدعی شده است: نظامی اسرائیلی و ۲ افسر مقتول پس از آنکه به اشتباه تصور کردند که با یک حمله مسلحانه از سوی فلسطینیان مواجه شده اند به روی یکدیگر آتش گشودند.

این درحالی است که بامداد امروز پنجشنبه منابع عبری زبان از زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در نتیجه تیراندازی در یکی از پایگاه‌های نظامی در نزدیکی اریحا خبر داده و وضعیت آن‌ها را وخیم اعلام کرده بودند.

این منابع تأکید کردند که حادثه مذکور ارتباطی به عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان نداشته است. افزون بر این، شب گذشته ۴ نظامی صهیونیست نیز به دنبال درگیری با ساکنان النقب زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

پیش از این نیز به دنبال اعتراضات و درگیری‌های شدید بین فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه النقب در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند و یک خودرو به آتش کشیده شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها