أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۰۲۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
با صدور بخشنامه ای:
بخشنامه الزام سکونت مدیران دستگاه های اجرایی استان قم در محدوده جغرافیایی محل ماموریت خود ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مدیرکل حوزه استاندار طی بخشنامه ای خطاب به مدیران دستگاه های استان  بر لزوم سکونت مدیران غیر بومی در محدوده جغرافیایی محل مدیریت خود تاکید کرد.

مشکلات بیشمار و عدم تمرکز مدیران به سبب سکونت در شهرهای دیگر در کنار مشکلات دسترسی مردم و تصمیم گیری در مواقع حساس از جمله اهداف صدور این بخشنامه هستند.

سید مهدی قریشی در این بخشنامه بر حضور مدیران در استان حتی در ایام پایانی هفته تاکید کرده است.

در این بخشنامه آمده است:

نظر به ابلاغیه ها و مستندات قانونی موجود در زمینه الزام اقامت دائم و شبانه روزی مدیران در محدوده جغرافیایی محل ماموریت خود و با هدف ایجاد فضا و بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسریع در روند پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات حوزه استحفاظی به ویژه در مواقع بحرانی، ضرورت دارد تا کلیه مدیران دستگاه های استان به همراه اعضای خانواده در طول دوره خدمت در استان سکونت و استقرار داشته و از تردد روزانه و اقامت در خارج از استان حتی در ایام پایانی هفته پرهیز نمایند.

در این بخشنامه یادآور شده که موضوع هماهنگی و اعلان قبلی خروج مدیران از استان برای موارد ماموریت اداری یا مرخصی طبق روال گذشته و به قوت خود باقی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها