يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۰۳۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه 598، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد.

ایوب زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

وی افزود: بنا به اظهارات فرد مصدوم بنام حسین بازگیر که جوان حدودا ۳۱ ساله و ساکن روستای پنو است، پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرا می‌فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام‌ها حمله ور می‌شود و سپس با چوپان درگیر می‌شود که چوپان از ناحیه سر و دست زخمی می‌شود.

زارع افزود: حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است.

حمله پلنگ به یک مرد در لنگرود +عکس

وی بیان کرد: بنا به اظهارات این فرد مصدوم در مدت‌زمان بسیار کوتاه پلنگ این جوان را از ناحیه سر و دست دچار آسیب و صدمه می‌کند و از محل متواری می‌شود که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل متواری می‌شود.

تیمی از کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، در حال بررسی نوع گونه حیات وحش و صحت و سقم این ادعا هستند.

 
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها