کد خبر: ۵۰۰۹۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
یورگن کلوپ از حضور دو لیورپولی در فینال جام ملت های آفریقا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، صلاح، مهاجم مصری و مانه مهاجم سنگالی، تنها چند ساعت پس از میزبانی لیورپول از کاردیف در دور چهارم جام حذفی، در فینال یکشنبه در کامرون به مصاف هم خواهند رفت. صلاح و مانه کمک های اساسی به کشورهایشان برای رسیدن به فینال کرده اند. مانه سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است و صلاح دو گل و یک پاس گل داشته است.

یورگن کلوپ گفت: من بازی‌های زیادی را تماشا کردم و واقعاً واضح بود که نبی کیتا رهبر مطلق تیم گینه بود، شرایطی که برای سادیو در تیم سنگال و البته صلاح با مصر وجود داشت.

زمانی که مربی مصر اخراج شد چون کارت قرمز گرفت، قبل از ضربات پنالتی، صلاح را دیدیم که با کل گروه صحبت می‌کند. البته تمام تجربیاتی که این پسرها در این موقعیت ها به دست می آورند به ما کمک می کند. مطمئن نیستم در کوتاه مدت، اما قطعا در بلند مدت کمک می کند. بدیهی است که رسیدن به این حد در یک تورنمنت سخت است. آنها فوق ستاره هستند، بنابراین فشاری که روی شانه هایشان داشتند بسیار زیاد بود. من واقعا به نحوه برخورد آنها با این موضوع افتخار می کنم. اکنون دو نفر از آنها در فینال هستند و ما قطعا فینال را تماشا خواهیم کرد.

صلاح که به طور معمول توسط کلوپ به عنوان بهترین بازیکن جهان در این فصل معرفی می‌شود، در آخرین رقابت‌های توپ طلا که توسط لیونل مسی برای هفتمین بار به دست آمد، هفتم شد اما اعتراف کرد که آرزو دارد روزی این جایزه را برنده شود.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده اند، صلاح با وجود اینکه اعلام کرده است که می خواهد بماند، هنوز بر سر شرایط جدید به توافق نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها