کد خبر: ۵۰۱۴۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
رومن آبراموویچ توانست تنها جامی که در کلکسیون افتخارات این تیم نبود را نیز به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، رومن آبراموویچ در ورزشگاه محمد بن زاید نشسته بود و نظاره‌گر یک قهرمانی دیگر در چلسی بود. مالک چلسی با دستیارش در حالی که لبخندی روی صورتش بود، بیست و یکمین قهرمانی دوران سلطنت خود را جشن گرفت. دو تا از سه خرید گران قیمت تاریخ چلسی گل‌ها را به ثمر رساندند، مهاجم ۹۷.۵ میلیون پوندی روملو لوکاکو و هافبک ۷۱ میلیون پوندی کای هاورتز با یک پنالتی دقیقه ۱۱۷ باعث این قهرمانی در تیم چلسی شدند.

آبراموویچ در کنار مارینا گرانوفسکایا، مدیر اجرایی، به سرعت راهی زمین شد. این زوج سرمربی تیم توماس توخل را در آغوش گرفتند، که کمی بیش از ۲۴ ساعت زودتر به امارات آمده بود.

تاکنون تنها پنج باشگاه موفق به کسب همه جام‌های مهم شده‌اند: یوونتوس، آژاکس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و حالا چلسی. این همان تیم برتری است که آبراموویچ انتظار دارد حفظ کند و به قهرمانی‌های خود ادامه دهد.

جام جهانی باشگاه‌ها آخرین جامی بود که در ویترین جام‌های چلسی تحت مالکیت رومن آبراموویچ نبود آن احساس می‌شد.

رومن آبراموویچ که با انگلیس مشکل ویزا دارد و در این کشور پذیرفته نشده بود، نتوانست کار استادیوم جدید ۵۵۰ میلیون یورویی را که می‌خواست برای چلسی بسازد شروع کند. چلسی پس از فروخته شدن به رومن آبراموویچ، ۵ لیگ برتر، ۲ لیگ قهرمانان اروپا، ۵ جام حذفی، ۳ جام اتحادیه و ۲ عنوان قهرمانی در اروپا را به دست آورد و حالا جام جهانی باشگاه‌ها را نیز کسب کرده است.

گزارش شده است که رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی که در سال ۲۰۰۳ چلسی را خریده، به دلیل ویروس کرونا، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو از دست داده است. با وجود ضرر باور نکردنی امسال، هنوز هم گفته می‌شود ثروت رومن آبراموویچ ۱۲ میلیارد یورو است.

خسارت وارده به آبراموویچ به دلیل افت فاحش سهام است که غیر از او دامن خیلی‌های دیگر را نیز گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها