امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۱۴۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم سخنرانی کردند.

روز گذشته اولین همایش گروه‌ها و تشکل‌های گام دومی با موضوع حلقه‌های میانی در گام دوم توسط مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در شهر مقدس قم برگزار گردید. در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم سخنرانی کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در سخنان خود بیان کردند: مقام معظم رهبری یکسری دغده‌ها ند که متاسفانه آنها روی زمین مانده که یکی از آنها ین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. این بیانیه چهار مخاطب دارد:

  1. مخاطب عام که در واقع عموم مردم شامل آن می‌شوند.
  2. مخاطب خاص که جوانان عزیز کشور می‌باشند.
  3. مخاطب اخص نیز شامل نخبگان جامعه می‌شود.
  4. مخاطب تخصصی هم مسئولین کشور را در بر می‌گیرد.

وی همچنین افزودند: در این بیانیه سه محور اصلی وجود دارد:

  1. آرمان سه مرحله‌ای. این سه مرحله شامل خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است. رهبر انقلاب در بیانات خود تبیین کردند که یکی از اهداف برین تمام انبیاء الهی، رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. قطعا یکی از اهداف انقلاب اسلامی نیز تحقق تمدن نوین اسلامی است.
  2. ساختار سه ضلعی. عبارتست از یک چهارچوب و منظومه کلی که سه محور دارد. محور اول آن هفت دستاورد، محور دوم هفت ظرفیت و محور سوم هفت ماموریت را شامل می‌شود که عمده اینها مترتب بر یکدیگرند.
  3. روح حاکم بر بیانیه. این مورد کلید اساسی تمامی قفل‌ها در بیانیه گام دوم است که عبارتست از نگاه خوشبینانه جوانان به آینده و راندن ترس و ناامیدی از خودشان. کلید اساسی همه قفل‌ها "امید" است.

حجت السلام و المسلمین موسوی‌فرد در ادامه عنوان کردند: جوانان با هفت میم مدیریت می‌توانند کار را یش ببرند:

  1. مدیریت مدبرانه
  2. مدیریت متشرعانه
  3. مدیریت مجتمعانه
  4. مدیریت متشکلانه
  5. مدیریت مجاهدانه
  6. مدیریت متضرعانه
  7. مدیریت متوکلانه

 

گزارش تصویری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها