کد خبر: ۵۰۱۵۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
در بازی برگشت جبران می کنیم؛
سرمربی رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن جبران کند و به دور بعد راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از  مارکا، رئال مادرید در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در کارهای دفاعی خوب بودیم اما در حمله قدرتمند ظاهر نشدیم. توپ های زیادی را به راحتی از دست دادیم و نتوانستیم به خوبی به حریف فشار وارد کنیم. در حمله زیاد توپ به بنزما نرسید. باید اعتراف کنم آنگونه  که می خواستیم ظاهر نشدیم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: من در دقایق پایانی بنزما را تعویض کردم با این حال او از نظر بدنی مشکلی نداشت. مشکل این بود که زیاد توپ به او نرسید. در این بازی مشکلات زیادی داشتیم و زیبا بازی کردن واقعا سخت بود. با وجود شکست در این بازی من امیدوار به جبران در بازی برگشت هستیم. نگران دریافت گل در خارج از خانه نیستم. پاری سن ژرمن تیم باکیفیتی است اما ما هم تیم بزرگی هستیم و تجربه زیادی در بازی های بزرگ داریم.

او درباره صحبت کردن با داور بعد از بازی گفت: به داور گفتم که دو کارت زرد بی مورد به بازیکنان ما داد.

آنچلوتی در ستایش از ام باپه گفت: تلاش کردیم تا ام باپه را کنترل کنیم اما او نشان داد که مهارنشدنی است. میلیتائو خوب ظاهر شد  اما باید اعتراف کرد که ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر اروپا است.

آنچلوتی در پایان درباره دلیل امیدواری برای بازی برگشت گفت: ما با ۱۱ بازیکن و ۵۰ هزار هوادار به مصاف پاری سن ژرمن می رویم و این دلیل امیدواری من است. در بازی برگشت کاسیمیرو و مندی را نداریم اما ما تیم بزرگی هستم و می توانیم جای خالی این دو بازیکن را پر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها