کد خبر: ۵۰۱۶۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
عملکردمان برابر لیورپول را به فال نیک می گیریم؛
سیمونه اینزاگی معتقد است که اینتر باید عملکرد خود در برابر لیورپول را به عنوان نقطه شروعی برای آینده ببیند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در ادامه دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی برگزار شد. لیورپول که در ایتالیا به مصاف اینتر رفت توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا راه صعود خود را مهیا کند. روبرتو فیرمینو و محمد صلاح برای قرمز پوشان گلزنی کردند.

نراتزوری برابر لیورپول در این دیدار در سن سیرو تسلط داشت و هاکان چالهان اوغلو یک بار به تیر دروازه زد، اما لیورپول تنها با دو شوت خود به سمت دروازه به دو گل رسید. اگرچه گل های خارج از خانه دیگر دو برابر به حساب نمی آیند، اما باخت ۲-۰ در خانه همچنان یک ضربه ویرانگر برای اینتر است.

سیمونه اینزاگی گفت: من خوشحالم و به تیم افتخار می‌کنم، متأسفانه در بهترین زمان بازی‌مان نتوانستیم به گل برسیم. واقعا شایسته بود حداقل یک گل بزنیم. این عملکرد باید به فال نیکی برای آینده باشد. از نظر من لیورپول یکی از دو تیم برتر اروپاست، اینتر خوب عمل کرد و شایسته بیشتر از این ها بود. این بازی باید عزت نفس ما را تقویت کند، زیرا عملکرد تیم عالی بود. اظهار نظر بعد از چنین نتیجه ای دشوار است، اما باید نقطه شروعی برای اینتر در این سطح باشد. فکر می‌کنم این قوی‌ترین حریفی است که در این فصل با آن روبرو شده‌ایم.

اینتر از دو بازی اخیر مقابل میلان و ناپولی تنها یک امتیاز کسب کرده است و اولین بازی خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ۱۰ سال اخیر انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها