کد خبر: ۵۰۱۷۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سرمربی لیورپول تاکید کرد که ستاره خط میانی تیمش فصل آینده نیز بازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از گلوبو، جیمز میلنر از زمانی که در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۲، زمانی که ۱۶ سال و ۳۰۹ روز داشت، اولین بازی خود را برای لیدز یونایتد مقابل وستهم انجام داد، نزدیک به دو دهه است که در بالاترین سطح بازی می کند. هافبک انگلیسی در حال حاضر در سن ۳۶ سالگی همچنان قدرتمند است و چهارشنبه شب هشتصدمین بازی دوران باشگاهی خود را خارج از خانه در اینتر انجام داد.

او ۶ بازی برای سویندون تاون، ۵۴ بازی برای لیدز یونایتد، ۱۲۶ بازی برای استون ویلا، ۱۳۶ بازی برای نیوکاسل یونایتد و ۲۷۵ بازی برای لیورپول انجام داده است. کلوپ در واکنش به ثبات این بازیکن، شانس بازنشستگی میلنر را کمرنگ می کند.

کلوپ در این هفته گفت: هیچ شانسی وجود ندارد که او سال آینده بازنشسته شود. زندگی بعد از فوتبال بسیار طولانی تر از دوران حرفه ای شماست، بنابراین منطقی است که  تا زمانی که می توانید قرارداد خودتان را تمدید کنید. میلنر پس از دوران حرفه‌ای‌اش نیز خوب خواهد بود، اما مشخصاً او عاشق کاری است که انجام می‌دهد و قطعاً سال آینده فوتبال بازی خواهد کرد.

یک لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپر جام یوفا و یک جام باشگاه های جهان با لیورپول، علاوه بر دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر  ویک جام حذفی که در منچسترسیتی کسب کرد، او را در زمره پرافتخارترین ها قرار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها