يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
منابع عبری زبان پس از نفوذ پهپاد حزب الله در عمق ۷۰ کیلومتری اعلام کردند که عدم توانایی جنگنده‌های اف -۱۶، بالگردهای آپاچی و موشک‌های سامانه دفاعی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد حزب الله که به داخل اراضی اشغالی نفوذ کرده بودند، علاوه بر یک شکست امنیتی، یک شکست اقتصادی توصیف کرد و اظهار داشت که صهیونیست‌ها باید از وسایل موجود استفاده کرده یا وسایل رهگیری ارزانتری را خریداری کنند.

به گزارش پایگاه 598، وبگاه العهد به نقل از رونامه عبری زبان کالکالیست نوشت که توانایی‌های حزب‌الله و حماس در زمین کاملاً شناخته شده است، و با نفوذ به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی، نه تنها قصد دارد صهیونیست‌ها را در سطح بین المللی شرمسار کند بلکه می‌خواهد مبنایی برای حمله مسلحانه ایجاد کند. کالکالیست در ادامه گزارش خود نوشت که این فقط یک پیروزی در جنگ روانی به نفع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله نیست بلکه یک شکست اقتصادی نگران کننده و ضرری بزرگ به اقتصاد رزمی و نظامی رژیم صهیونیستی است. بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، هواپیماهای جنگنده و هلیکوپترها معمولاً به صورت جفت بلند می‌شوند و هزینه پرواز ساعتی اف -۱۶ در نیروی هوایی آمریکا حدود ۲۲ هزار دلار است. از طرفی دیگر نیز هزینه پرواز هلیکوپتر آپاچی در ارتش آمریکا حدود ۴ هزار دلار بوده و هزینه شلیک هر موشک رهگیر گنبد آهنین، تا حدود ۵۰ هزار دلار است. اما وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هزینه‌های مربوط به استفاده از تسلیحات نظامی را منتشر نمی‌کند. این روزنامه خاطرنشان کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صدها هزار شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) را برای رهگیری ناموفق پهپاد هزینه کرده است و سیستم گنبد آهنین توانایی‌هایی در برابر پهپادها دارد، اما همچنان فاقد ترکیب واقعی و مؤثر در برابر آنهاست. روز گذشته نیز وب‌سایت عبری والا متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی در واکنش به عدم رهگیری پهپاد حزب الله، اعلام کرد که نفوذ یک پهپاد حزب‌الله به حریم هوایی رژیم صهیونیستی و بازگشت آن به سلامت به خاک لبنان، نشان‌دهنده معضلاتی است که ارتش رژیم صهیونیستی با آن روبه‌رو است. روز جمعه پهپاد «حسان» متعلق به حزب‌الله لبنان توانست بدون رهگیری در عمق ۷۰ کیلومتری حریم هوایی اراضی اشغالی و به مدت ۴۰ دقیقه پرواز کرده و با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی سالم به پایگاه خود بازگردد.

منبع: خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها