کد خبر: ۵۰۱۹۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از درخشش برای آ.اک در سوپر لیگ یونان همه را به همدلی و وحدت دعوت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته از هفته بیست و چهارم رقابت های سوپرلیگ یونان، آاک آتن میزبان جیانینا بود و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشتند و انصاری فرد گل دوم تیمش را در دقیقه 88 به ثمر رساند.  میلاد محمدی در این بازی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

انصاری فرد بعد از این برد و گلزنی، گفت: این برد و گلزنی ام تنها کار من نبود بلکه کل تیم باعث شدند با عملکردی خوب به پیروزی برسیم. خوشحالم که در این بازی برنده شدیم و از این نتیجه راضی هستیم.

وی افزود: می خواهم به کل تیم تبریک بگویم. ما سخت کار کردیم. می خواستیم در این دیدار برنده شویم چون روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم. خوشبختانه بردیم و از این بابت خوشحالیم. آنچه لازم است فراموش کردن اتفاقات گذشته و تمرکز بر آینده است. گذشته را کنار بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: این بازی با بازی های دیگر متفاوت بود. این چیزی بیش از یک درس بود که در مسابقات قبلی گرفتیم. بنابراین ما یک پیشرفت داشتیم. هواداران به ما انگیزه بیشتری دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها