کد خبر: ۵۰۲۱۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی چلسی در خصوص علت نیمکت نشینی ستاره بلژیکی در بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در خانه مقابل لیل به برتری 2 بر صفر رسید تا قدمی بلند برای صعود به مرحله بعدی بردارد.

این تیم با اینکه مقابل قهرمان فرانسه نمایش خوبی داشت ولی نیمکت نشینی لوکاکو مورد توجه همه قرار گرفت. ستاره بلژیکی که در تابستان با 105 میلیون یورو از اینترمیلان به لندن بازگشت، به یک نیمکت نشین بدل شده و همه نگران رابطه او با توماس توخل هستند.

سرمربی چلسی در خصوص علت نیمکت نشینی لوکاکو گفت: من احساس کردم که او کمی خسته و ناتوان به نظر می‌رسید. ما باید حواسمان به آمادگی بدنی او باشد. در جام باشگاه‌های جهان بازی به وقت‌های اضافه رفت و او تمام مدت در زمین دوید. البته ما سفر زیادی در پیش داشتیم و لوکاکو به خاطر همین خیلی خسته بود. او به خاطر همین خستگی نیز در بازی مقابل کریستال پالاس نمایشی ضعیفی داشت.

سرمربی چلسی اظهار داشت: شاید باید کمی به او راحت بگیریم و بگذاریم نیمکت نشین باشد و آمادگی بدنی خود را بدست بیاورد و زمانی به بازی بیاید که به او نیاز داریم.

شب گذشته در فضای مجازی تصویری منتشر شد که لوکاکو پس از گلزنی «هاورتز» زیاد خوشحال نشده زیرا می‌داند شاید نتواند جایگاه خود را در ترکیب چلسی بدست آورد.لوکاکو چند ماه قبل نیز در مصاحبه‌ای از علاقه شدید خود به اینترمیلان گفت و باعث شد تا توخل شدیدا او را جریمه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها