يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۱۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
باشگاه بایرلورکوزن به رکورد جدید مهاجم گلزنش اشاره کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در زمستان راهی بوندسلیگا شد و به تیم بایرلورکوزن ملحق شد.

ستاره ایرانی کار سختی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی لورکوزن دارد چون این تیم مهاجمی بسیار آماده و خطرناک به نام پاتریک شیک دارد.

شیک اخیر رکوردی بی نظیر به نامش ثبت کرد و بیستمین گلش را در این فصل از بوندسلیگا برای لورکوزن به ثمر رساند.

باشگاه لورکوزن بعد از این رکوردشکنی رقیب آزمون با پیراهن تیم با انتشار آماری اعلام کرد: تنها دو بازیکن خارجی در تاریخ باشگاه بایرلورکوزن موفق شدند در یک فصل بیش از 20 گل به ثمر برساند. پاتریک شیک در فصل 2021-2022 و دیمیتار برباتوف در فصل 2004-2005 هستند.

آزمون روز گذشته بعد از 3 هفته غیبت پا به توپ شد و در حال آماده سازی است تا اولین بازی اش را برای لورکوزن انجام دهد. البته ستاره ایرانی فرصت این را دارد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد چون شیک هفته گذشته مصدوم شد و یک ماه از میادین دور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها