أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۱۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
برای نخستین بار در تهران مأموران تمامی پلیس‌های تخصصی پایتخت با انجام عملیات در نقاط مختلف شهر، ده‌ها مجرم حرفه‌ای و بیش از هزار نفر مواد فروش را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه 598، ۲۰سال بیشتر ندارد و دوتابعیتی است؛ایرانی و فیلیپینی. اما با وجود این سن کم بارها و بارها به اتهام سرقت دستگیر شده و به زندان رفته است. می‌گوید وضع مالی خوبی دارد و به‌خاطر تفریح سرقت می‌کرده است. 
 

فقط به‌خاطر تفریح ۸بار به زندان رفته‌ای؟
بله. اما شما بنویسید به خاطر دوست ناباب! دوست ناخلف زندگی مرا نابود کرد. در دام اعتیاد گرفتار شدم و زندگی‌ام تباه شد.
 

با چه شگردی سرقت می‌کردی؟
تخصص من موبایل قاپی بود. یا تنها می‌رفتم سرقت یا با دوستم. سوار موتور می‌شدیم و هرکس را که درحال صحبت با موبایل بود شکار می‌کردیم.سپس در فرصتی مناسب گوشی را از دستش می‌قاپیدیم و فرار می‌کردیم.
 

چند وقت است که سرقت می‌کنی؟
این بار از ۴ماه پیش شروع کردم. درست چند ساعت بعد از آزادی از زندان. انگیزه‌ام مالی نیست چون پدری پولدار دارم.
 

سارق فلیپینی برای سرقت به ایران می‌آمد +عکس

پس چرا سرقت می‌کنی؟
به خاطر هیجانش. سرقت برایم یک تفریح محسوب می‌شود. هر وقت شیشه یا گل می‌کشم و یا قرص روانگردان مصرف می‌کنم دچار توهمات عجیبی می‌شوم تا حدی که دلم می‌خواهد سرقت کنم.
 

با موبایل سرقتی چه می‌کنی؟
من فقط گوشی مدل بالا سرقت می‌کردم و موبایل‌های سرقتی را مالخر از ما می‌خرید. راستش چون برای من پول اهمیتی ندارد دقیق نمی‌دانم سهمم چقدر می‌شد. پدرمن پولدار است و مادرم هم اهل فیلیپین. من در کشور فیلیپین به دنیا آمده‌ام و دوتابعیتی هستم. هم ایران هستم و هم گاهی به زادگاه مادرم می‌روم. قرار بود شب عید به همراه پدر و برادرم به فیلیپین برویم که دستگیر شدم و باید روانه زندان شوم.

منبع:همشهری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها