يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۲۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تمامی مسابقات فوتبال در کشور اوکراین در پی ورود نیروهای نظامی روسیه به خاک این کشور به حالت تعلیق درآمدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سازمان فوتبال اوکراین در پی ورود نیروهای نظامی روسی به این کشور، مسابقات این لیگ را به مدت 30 روز به حالت تعلیق درآورد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال اوکراین قرار بود پس از تعطیلی زمستانی، از فردا (جمعه) از سر گرفته شود اما با اعلام حکومت نظامی در این کشور توسط رئیس جمهوری ولودیمیر زلنسکی بعد از ورود نیروهای نظامی روسیه، برنامه مسابقات تغییر و برگزاری آنها به تعویق افتاده است. این بدان معناست که شهاب زاهدی و یارانش در تیم زوریا لوهانسک تا یک ماه دیگر نمی‌توانند به میدان بروند. لوهانسک یکی از شهرهایی است که نیروهای نظامی روسیه وارد خاک شده‌اند.

وضعیت جنگی در اوکراین سبب شده است که تردید‌هایی درباره برگزاری بازی تیم ملی این کشور برابر اسکاتلند در پلی‌آف مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در شهر گلاسکو شکل بگیرد. قرار است این بازی دقیقاً یک ماه دیگر برگزار شود اما اکنون مشخص نیست که این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

در همین حال دولت انگلیس به تلاش خود برای تحت فشار گذاشتن اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای سلب امتیاز میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از شهر سن‌پترزبورگ روسیه ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها