يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
نظام بانکی به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های اقتصاد جامعه در قالب بازارهای مالی نقش و جایگاه به سزایی را در فعالیت های اقتصادی ایفا می نماید.

رویکرد بانک ایران زمین در حمایت از تولید داخلی با نگاه ویژه به بخش تولید و اشتغالبه گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، رشد و توسعه هر کشور در گرو استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و بکارگیری صحیح و اصولی منابع سرمایه ای کشور میباشد تا نیازها و خواسته های بشری، از جمله افزایش تولید، درآمد، اشتغال، رفاه جامعه تامین شود. برای این منظور معمولا سعی میشود تا با به کارگیری سیاست ها و ابزارهای اجرایی گوناگون در برنامه های توسعه به این هدف دست یافت. در این زمینه سیاست های پولی و اعتباری جایگاه ویژه ای دارد و اقتصاد دانان توسعه نظام پولی و اعتباری مناسب را رمز موفقیت برنامه های توسعه میدانند. استفاده از اعتبارات خواه در سرمایه گذاری جدید و خواه در تامین سرمایه در گردش، منجر به افزایش تولید میشود و از این رو میتواند در اشتغال زایی تاثیر داشته باشد.

نظام بانکی به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های اقتصاد جامعه در قالب بازارهای مالی نقش و جایگاه به سزایی را در فعالیت های اقتصادی ایفا می نماید. عملکرد مناسب بانک ها و اصلاح نظام اعتباری بانک های کشور در اعطای تسهیلات، عمده مشکلات مالی بخش های تولیدی را مرتفع خواهد کرد و این باعث اشتغال زایی خواهد شد.

بانک ایران زمین نیز در همین خصوص با اقدامات و طرح های خود اصناف و واحدهای تولیدی را تنها نگذاشته و با شعار حمایت از واحدهای تولیدی و حمایت از تولید داخلی توانسته است به یکی از اهداف مهم این بانک جامعه عمل بپوشاند.

رویکرد بانک ایران زمین با نگاه ویژه به بخش تولید و اشتغال است و در راستای حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد رابطه تنگاتنگ با فعالین عرصه تولید بنا شده و تمام توان خود را جهت ایفای نقش موثر در اقتصاد کشور معطوف کرده است.

در همین راستا و در جهت حمایت از تولید و بازاریابی شرکتی مدیر شعب استان یزد با حضور در یک واحد تولیدی در این استان از نزدیک با مشکلات این واحد آشنا و اقدامات لازم را در خصوص حمایت از این واحد تولیدی انجام داد. روابط عمومی ایران زمین نوشت: جلسه ای با حضور مدیر منطقه یزد بانک ایران زمین با مدیرعامل شــرکت مهسان رز برگزار شد. شرکت مهسان رز در زمینه تولید فنرهای انواع تشک و ساخت نوع جدید تخت و تشک فعالیت دارد.

رویکرد بانک ایران زمین در حمایت از تولید داخلی با نگاه ویژه به بخش تولید و اشتغال

در این جلسه شبانی، مدیرعامل شرکت مهسان رز توضیحاتی در مورد میزان تولید شــرکت و بازار آن ارائه کرد و در ادامه پور حسنی مدیر شعب استان یزد، های همکاری با شــرکت مذکور را عنوان ضمن صحبت درباره خدمات ریالی، راهکرد. وی حمایت از تولید داخلی را یکی از اهداف مهم بانک خواند و ایجاد تعامل با شرکت مهسان رز را گامی مؤثر در توسعه اقتصادی استان دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها