يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۳۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
اتحادیه اروپا به خصوص ۵ کشور انگلستان، ایتالیا، فرانسه، هلند و آلمان اخیرا اعلام کرده‌اند که به دلیل حمله روسیه به اوکراین قصد تحریم روس‌ها را دارند.

به گزارش پایگاه 598، اتحادیه اروپا به خصوص ۵ کشور انگلستان، ایتالیا، فرانسه، هلند و آلمان اخیرا اعلام کرده‌اند که به دلیل حمله روسیه به اوکراین قصد تحریم روس‌ها را دارند.

طبق آمارهای رسمی، روسیه در سال میلادی قبلی بیش از ۶۰ میلیارد دلار کالا از این کشورهای اروپایی وارد کرده که به تفکیک شامل ۱۱۹ میلیون دلار لبنیات، بیش از ۶ میلیارد دلار مواد دارویی، بیش از ۲ میلیارد دلار تجهیزات پزشکی، بیش از ۴ میلیارد دلار مواد شیمیایی و پلاستیک، ۷۹۸ میلیون دلار مواد شوینده و بیش از ۲ میلیارد دلار محصولات آرایشی و بهداشتی می‌شود.

 بنابراین اکنون یک فرصت مناسب برای کشور ماست تا این کالاها را برای روسیه تامین کند و یک جهش صادراتی برای کشور را رقم بزند./ نود اقتصادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها