کد خبر: ۵۰۲۳۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
شزنی:
دروازه‌بان لهستان نمی‌داند پس از این که تیمش از بازی با روسیه در پلی آف جام جهانی پس از حمله به اوکراین خودداری کرد، چه اتفاقی خواهد افتاد، اما گفت حداقل می‌داند که تصمیم درستی گرفته شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورتال، سزار کولزا، رییس اتحادیه فدراسیون فوتبال لهستان صبح شنبه در توییتر اعلام کرد، تیم ملی فوتبال لهستان می‌خواهد بازی پلی‌آف جام جهانی مقابل روسیه را تحریم کند.

قرار است برنده دیدار روسیه و لهستان در ۲۴ مارس (۴ فروردین) با برنده بازی جمهوری چک و سوئد دیدار کند تا یک تیم راهی جام جهانی شود.

ووزچک شزنی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه یوونتوس درباره این تصمیم گفت: تصمیم گرفتم در پلی آف شرکت نکنم و خوشحالم که هم تیمی‌هایم به همین تصمیم رسیدند. اگر به طور پیش فرض شکست بخوریم، حداقل می‌دانیم که تصمیم درستی انجام داده‌ایم. ما کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم. همسر من اوکراینی است و فرزندم یک ریشه اوکراینی دارد و نگرانی را در چهره آن‌ها می‌بینم. من از همه روس‌ها عصبانی نیستم، می‌دانم که اکثریت مردم مخالف جنگ هستند، اما دولت روسیه این تصمیم را گرفت. رسانه‌های اجتماعی فقط برای جشن گرفتن یک پیروزی در فوتبال وجود ندارند. امیدوارم همه تیم‌های ملی از ما پیروی کنند و از بازی با روسیه خودداری کنند. این موضوع بسیار مهم است و باید همه دنیا با هم متحد باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها