يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد در مورد آخرین اخبار در خصوص سرمربی آینده این تیم صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رالف رانگنیک هدایت منچستریونایتد را تا انتهای فصل برعهده گرفته تا این باشگاه سرمربی جدید باشگاه را مشخص کند.

طبق گزارش رسانه‌های اروپایی، یونایتد به 2 گزینه رسیده و باید بین آنها انتخاب کند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی کنونی پاری سن ژرمن و اریک تن هاگ، سرمربی کنونی آژاکس گزینه‌های اصلی شیاطین سرخ هستند که باید دید چه کسی در تابستان هدایت این باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

جان مورتو، مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد شب گذشته در خصوص مسیر انتخاب سرمربی جدید اظهارات تازه ای مطرح کرد.

مدیر ورزشی باشگاه منچستر یونایتد گفت: ما اکنون در یک پروسه انتخاب مربی قرار داریم تا در تابستان او هدایت باشگاه را برعهده گیرد. می‌خواهیم کسی را انتخاب کنیم که ما را دوباره به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند.

وی ادامه داد: در لیگ برتر ما شاهد پیشرفت خوبی تحت هدایت رالف رانگنیک هستیم. ما می‌دانیم که ثبات، کلیدی اصلی قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی لیگ برتر انگلیس است. رسیدن به جمع 4 تیم، هدف نهایی این باشگاه نیست و همه از ما توقع دارند که به کسب جام بیاندیشیم.

ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی باشگاه نیز در این خصوص گفت: همه افراد مرتبط با منچستریونایتد باید به فرصت هایی که در پیش روی ما قرار دارند، چه در زمین بازی و چه در نحوه تعامل و خدمت به هواداران خود باور داشته باشند. ما چشم انداز روشنی داریم و در حال اجرای استراتژی برای پیروزی با یک تیم رهبری توانمند هستیم تا آن را به جلو برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها