أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
روزنامه جمهوری اسلامی در متنی عجیب اقدام روز گذشته رئیس جمهور را به نقد کشیده است.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه جمهوری اسلامی در متنی عجیب اقدام روز گذشته رئیس جمهور در بازدید از ایران خودرو را به نقد کشیده است.

جمهوری اسلامی نوشت: دیروز تلویزیون اعلام کرد رئیس‌جمهور رئیسی بدون اطلاع قبلی ایران‌خودرو را مورد بازدید قرار داده است. در عین‌ حال، وزیر صمت، دوربین، خبرنگار و مسئولین خودروسازی را هم در خبر نشان داد!

قبلاً فکر می‌کردیم در دولت جدید که نامش «دولت مردمی» است، بازدیدهای بدون اطلاع قبلی با دولت‌های قبلی فرق می‌کند و بدون اطلاع تلویزیون و مسئولین انجام خواهد شد ولی دیدیم که در این دولت هم مثل دولت‌های قبلی، منظور از بدون اطلاع قبلی، بدون اطلاع قبلی مردم است نه تلویزیون و مسئولین.

البته این احتمال هم وجود دارد که دوربین‌ها و وسایل عکاسی، به دلیل هوشمند بودن، واقعاً هم بدون اطلاع قبلی، خودشان خبر شده و در صحنه حاضر شده باشند. مسئولین هم که در هوشمند بودن جای خود دارند!

پ ن: نویسنده محترم بهتر است بداند بدون اطلاع قبلی، یعنی مدیران ایران خودرو خبر نداشته اند وگرنه روابط عمومی و کادر رسانه ای ریاست جمهوری چرا باید خبر نداشته باشند! یا حتی وزیری که باید پاسخگو باشند!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها