يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۶۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
نیکولو بارلا:
نیکولو بارلا، هافبک اینتر، معتقد است که این تیم می‌تواند هر اتفاقی را در آنفیلد برابر لیورپول رقم بزند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد.

اینتر در هفته‌های اخیر نمایش چندان خوبی نداشت و همین موضوع باعث شده بود که کمی از کورس قهرمانی دور شود. بارلا یکی از بازیکنان این تیم بود که در بازی‌های اخیر خسته به نظر می‌رسید.

با این حال پیروزی پر گل برابر سالرنیتانا باعث شد که شرایط برای این تیم و بازیکنانش تغییر کند.

بارلا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« این برهه عجیبی برای من بوده است. امیدوارم که امروز توانسته باشم به خوبی از این شرایط عبور کنم. انتقاد به اندازه تمجید بخشی از بازی است. نکته مهم این است که بتوانیم به تیم کمک کنیم. و وقتی من نمی‌توانم این کار را انجام دهم عصبی می‌شوم.»

اینتر با کسب این سه امتیاز به صورت موقت به صدر جدول رفت تا بازی حساس این هفته ناپولی و میلان در ناپل برگزار شود. این در حالی است که شاگردان سیمونه اینزاگی یک بازی عقب افتاده هم دارند.

هافبک اینتر در این باره اظهار داشت:« تیم‌های قدرتمندی در کورس هستند و همه تیم‌ها در طول این مسیر امتیاز از دست داده‌اند. یوونتوس هنوز با ما فاصله دارد اما اگر ما در صدر جدول پیروز نشویم، آنها هم می‌توانند نزدیک‌تر شوند.»

اینتر روز سه‌شنبه باید بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را برابر لیورپول در آنفیلد برگزار کند. آنها در دیدار رفت با دو گل برابر این تیم شکست خوردند.

بارلا با اشاره به روحیه خوب اینتر پیش از این بازی اضافه کرد:« باعث ناراحتی است که در این بازی حضور ندارم اما پیروزی امشب بدون شک اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد اما در کل بازی در آنفیلد تجربه بسیار خوبی است. ما نباید بترسیم. اگر بتوانیم بر حریف غلبه کنیم اتفاقی به یاد ماندنی رخ خواهد داد. اینتر دیوانه است و ممکن است هر اتفاقی برابر لیورپول رخ دهد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها