کد خبر: ۵۰۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی لیورپول نمی داند برای آینده روی نیمکت لیورپول می ماند یا خیر.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ تا سال ۲۰۲۴ با لیورپول قرارداد دارد و فقط در زمان حال زندگی می کند. او نمی خواهد فکر کند که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد. وقتی از سرمربی لیورپول در مورد آینده اش سوال شد، گفت هر زمان قرارداد فعلی او به پایان برسد، تصمیم می گیرد که آیا روی نیمکت بماند یا نه.

کلوپ  نمی‌داند دو سال دیگر که قراردادش با لیورپول به پایان می‌رسد، چه سرنوشتی برای او رقم خواهد خورد. او قبل از بازی وستهام به آینده خود اشاره کرد و گفت: عاشق کاری هستم که انجام می دهم اما چند بار گفته ام که نمی شود درباره چند سال بعد صحبت کرد. در حال حاضر من پر از انرژی هستم، اما باید مطمئن شوم که همینطور خواهم ماند یا خیر. 

کلوپ ترجیح می دهد از شرایط حال لذت ببرد او می گوید آنچه در سال ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد را نمی توان پیش بینی کرد. سرمربی لیورپول ادامه داد: آینده من خوب است. من مجبور نیستم چیزی برای آینده برنامه ریزی کنم، می توانم در آخرین لحظه تصمیم بگیرم. این مشکلی نیست. 

شنبه شب از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، لیورپول که رقابت سختی با منچسترسیتی دارد، میزبان خود وستهام را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. سادیو مانه در دقیقه ۲۷ تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

لیورپول با این پیروزی به امتیاز ۶۳ رسید تا همچنان در رده دوم بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها