يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۷۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
برزگر:
بازیکن پیشین فوتبال ایران گفت که بهتر است تمرکز فرهاد مجیدی و سایر اعضای تیم استقلال روی امور فنی تیمشان باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد برزگر اظهار داشت: پرسپولیس با نتایج اخیر روی غلتک افتاده، تیم از نظر روحی - روانی به ثبات رسیده و انگیزه لازم به بچه‌ها بازگشته است. هرچند تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده، اما فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی دوباره، مناسب است. بازی‌ها از نیم فصل دوم حساس‌تر شده و خوشبختانه تفکر حرفه‌ای بر تیم پرسپولیس حاکم است.

وی ادامه داد: گفته بودم هر تیمی مقابل پرسپولیس باز بازی کند، محکوم به شکست است. تیم‌ها برای اینکه امتیاز ندهند بازی بسته را در دستور کار قرار می‌دهند. مس در دیدار قبل بازی دفاعی در پیش نگرفت و از آن طرف تیم آنالیز یحیی گل‌محمدی قوی است و توانستیم سه گل به این تیم بزنیم. با توجه به تساوی استقلال مقابل نساجی، فاصله دو تیم به سه امتیاز رسیده و این در ادامه کار به پرسپولیس کمک می‌کند. رسیدن به قهرمانی متوالی ششم دور از دسترس تیم نیست.

برزگر با اشاره به حاشیه‌هایی که پیرامون استقلال در خصوص بازیکنان سربازش ایجاد شد، تصریح کرد: من هم سربازی‌ام را در تیم فجر خدمت کردم. حرف‌هایی که می‌زنند اصلاً درست نیست. مگر زمانی که به احمد نوراللهی و امید عالیشاه اعلام شد باید به خدمت بروند، به تراکتور نرفتند؟ پرسپولیس اما حرفش را در زمین می‌زند و کاری به بقیه ندارد. مسئله سربازی یک قانون است و همه باید فرمان‌بر باشند. خون کسی هم رنگی‌تر از بقیه نیست. من به دوستان نظام وظیفه هم که موشکافانه این موضوع را بررسی کردند، تبریک می‌گویم که این دو بازیکن (مرادمند و یزدانی) خدمت مقدس سربازی‌شان را در ملوان سپری خواهند کرد.

وی با اشاره به صحبت‌های استقلالی‌ها درباره اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود، ادامه داد:  بهتر است تمرکز فرهاد مجیدی و دستیاران او روی تیمشان باشد. هر چقدر به حواشی توجه کنند راندمان خودشان پایین می‌آید. خیلی جاها دیدیم که پرسپولیس بیشتر از داوری ضرر کرده اما موضوع را ادامه نداده است. آن امتیاز بادآورده هم از گل‌گهر به حساب استقلال رفت و هیچ جا نمی‌شود گفت که به پرسپولیس لطف شده است. فرهاد مجیدی اگر تیمش را از نظر فنی ارتقا دهد بهتر نتیجه می‌گیرد.

بازیکن پیشین فوتبال درباره بازی امروز سرخپوشان مقابل صنعت نفت، گفت: همیشه گفته‌ام که تیم اولم پرسپولیس است، تیم دومم فجرسپاسی و تیم سومم هم صنعت نفت. هر سه تیم را دوست دارم اما وقتی پرسپولیس با دو تیم دیگر بازی دارد دوست دارم تیم اولم ببرد. بازی در آبادان شرایط خاص خودش را می‌طلبد. تقابل دو سرمربی که هم نسل هم بودند جالب خواهد بود. با روحیه خوبی که سرخپوشان دارند و در شرایط آرمانی به سر می‌برند، می‌شود امیدوار بود که سه امتیاز دیگر به پرسپولیس اضافه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها