کد خبر: ۵۰۲۷۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پیشکسوت استقلال می‌گوید قهرمانی این تیم در فصل جاری حتمی است و هیچ تیمی نمی‌تواند این تیم را از صدر جدول پایین بکشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، غلام‌حسین فرزامی درباره پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان که در لحظات پایانی مسابقه رقم خورد و شاگردان مجیدی با برتری ۲ بر یک زمین را ترک کردند گفت: اتفاق خوشحال کننده‌ای بود اما من راضی نبودم. چندین بار دروازه استقلال تهدید شد و گلی هم که خوردیم، خیلی بد بود. به نظرم مدافعان استقلال و دروازه‌بان جای‌گیری خوبی نداشتند و نباید از فاصله ۲۰ متری به این شکل گل بخوریم. چقدر هم مهاجم گل‌گهر خوب ضربه زد و گل زیبایی به ثمر رسید.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا پیروزی در این دیدار حق آبی پوشان بود یا نه گفت: برد حق استقلال نبود. استقلال بد بازی کرد. البته انتظار دارم استقلال بتواند در این طور بازی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد اما در مجموع بازی نزدیکی بود و گل گهر هم موقعیت‌هایی داشت که از آن‌ها استفاده نکرد.

او با اشاره به جدایی مرادمند و یزدانی از استقلال به علت سربازی و غیبت زبیر نیک‌نفس در این دیدار گفت: ترکیب استقلال دستخوش تغییر قرار گرفته بود و تیم از آن صلابت همیشگی برخوردار نبود اما به هر ترتیب کادرفنی توانست تیمش را با ترکیب مدنظر خود روانه میدان کند و دست پر از زمین خارج شود. سه امتیاز این دیدار بسیار مهم بود چرا که در حال حاضر گل‌گهر به همراه استقلال و پرسپولیس از تیم‌های آماده لیگ برتر است.

فرزامی با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی با استقلال در این فصل اظهار کرد: فرهاد بازیکن و کاپیتان خوبی بوده اما هنوز در مربیگری به آن شرایط ایده‌آل نرسیده است. کمتر می‌بینیم که او بتواند تیمش را به خصوص در نیمه‌ دوم که نیمه مربیان است، با راهکار و تاکتیک مناسب هدایت کند.

این پیشکسوت در واکنش به این که آیا استقلال می‌تواند برتری خود را در کورس قهرمانی با پرسپولیس حفظ کند و به قهرمانی دست یابد گفت: به طور صددرصد قهرمان می‌شود. همه تیم‌ها می‌دانند که استقلال باختی نداشته و با روحیه ضعیفی مقابل استقلال به میدان می‌روند. به نظرم استقلال هم به آن خودباوری لازم رسیده و به هر شکل ممکن، در تلاش برای پیروزی و تصاحب قهرمانی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس نمی‌تواند در کورس قهرمانی، استقلال را پشت سر بگذارد گفت: پرسپولیس ۶ امتیاز عقب است. این پیروزی استقلال باعث شده، یک بازی مهم را با موفقیت پشت سر بگذارد و در میان سایر تیم‌ها هم رقیبی نمی‌بینم. به نظرم استقلال از همین حالا خودش را جدا کرده و با این روند قهرمان می‌شود.

فرزامی درباره اینکه آیا استقلال توانسته بعد از جدایی مرادمند و یزدانی به ثبات لازم در خط دفاعی برسد گفت: نه هنوز این اتفاق رخ نداده است. با حضور این دو بازیکن، استقلال شرایط دفاعی با ثبات تری داشت. البته این اتفاق هم طبیعی است. بالاخره این موضوع زمان بر است و باید دید نفرات جدید از جمله چشمی و غلامی و همینطور مدافع خارجی چطور در ترکیب استقلال جا می‌افتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها