يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شمیران از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی تبلیغی جهاد تبیین در این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شمیران از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی تبلیغی جهاد تبیین در این اداره خبر داد.

ایشان با اشاره به اینکه موضوع محوری تبلیغ در ماه مبارک رمضان جهاد تبیین می باشد ادامه داد: تولید محتوا، ایجاد شبکه و زیرساخت های جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مبلغین و فعالین فرهنگی و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف در عرصه میدان از جمله وظایف این قرارگاه می باشد.

وی افزود از سال آینده نیز هر ماه جلسه‌ای با حضور اساتید متخصص در موضوع جهاد تبیین هم در منطقه برقرار می‌باشد که شرکت مبلغین و فعالان فرهنگی در این جلسات با رعایت ملاحظات بهداشتی و به صورت مشارکتی با دیگر سازمان‌ها صورت می‌پذیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها