کد خبر: ۵۰۳۱۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر پیش‌بینی کرد تیم فوتبال استقلال در دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس با دو گل پیروز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، متین کریم‌زاده درباره شکست تیمش برابر نساجی گفت: با تیم پرقدرتی روبه‌رو شدیم. سپاهان جزو تیم‌های پرمهره لیگ است. از زمانی که به نساجی اضافه شدم در اکثر بازی‌ها از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم، ولی در این بازی روز خوب نساجی را ندیدیم و این موضوع هم در فوتبال طبیعی است. خودمان هم بابت این باخت ناراحت هستیم، ولی تلاش می‌کنیم تا این شکست در بازی بعدی جبران شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نساجی در شروع لیگ با قرعه سختی مواجه شد و این قرعه در شروع نیم‌فصل دوم هم تکرار می‌شود. ما با تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر روبه‌رو شدیم. انصافاً بازی با این تیم‌ها سخت است، اما ما عملکرد خوبی داشتیم و حتی می توانستیم مثلاً مقابل پرسپولیس مغلوب نشویم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر که به صورت قرضی از استقلال به نساجی آمده است، در مورد دربی روز پنجشنبه و پیش‌بینی‌اش از نتیجه مسابقه خاطر نشان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم با برد در دربی اختلاف را به 9 امتیاز رسانده و قهرمان شود. پیش‌بینی من این است که استقلال با دو گل دربی را می‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها